Esteu aquí

La gespa de la plaça de Catalunya estarà tancada temporalment

Es realitzaran feines de sembra de gespa natural i s’afegirà una capa d’enceball. Per aquest motiu, estarà totalment prohibit trepitjar la zona, ja que s’ha d’esperar que les llavors germinin i l’herba creixi.

Plaça Catalunya

dimarts, 26 abril, 2022 - 13:15

Durant les pròximes setmanes, estarà totalment prohibit trepitjar la gespa de la plaça de Catalunya. Amb l’objectiu de preparar-la per a l’estiu, s’han de fer feines de sembra per aconseguir que la gespa torni a créixer en bones condicions.

Les feines consisteixen en sembrar, juntament amb l’aportació d’una capa final d’enceball quan s’acaben d’escampar les llavors. Un cop s’ha fet aquesta primera fase, s’ha d’esperar que germini i l’herba creixi. Perquè això succeeixi, s’ha de mantenir la terra humida i no trepitjar-la. Al cap d’un mes, aproximadament, s’espera que la gespa ja estigui creixent i visible.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...