Esteu aquí

La gespa de la plaça de Catalunya estarà tancada temporalment

Es realitzaran feines de sembra de gespa natural i s’afegirà una capa d’enceball. Per aquest motiu, estarà totalment prohibit trepitjar la zona, ja que s’ha d’esperar que les llavors germinin i l’herba creixi.

Plaça Catalunya

dimarts, 26 abril, 2022 - 13:15

Durant les pròximes setmanes, estarà totalment prohibit trepitjar la gespa de la plaça de Catalunya. Amb l’objectiu de preparar-la per a l’estiu, s’han de fer feines de sembra per aconseguir que la gespa torni a créixer en bones condicions.

Les feines consisteixen en sembrar, juntament amb l’aportació d’una capa final d’enceball quan s’acaben d’escampar les llavors. Un cop s’ha fet aquesta primera fase, s’ha d’esperar que germini i l’herba creixi. Perquè això succeeixi, s’ha de mantenir la terra humida i no trepitjar-la. Al cap d’un mes, aproximadament, s’espera que la gespa ja estigui creixent i visible.

Compartir

Noticies relacionades

Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...

dissabte, 15 agost, 2026 - 10:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...