Esteu aquí

La gent gran del Prat presenta el 24è recull de poemes i relats breus de Sant Jordi

divendres, 23 abril, 2021 - 11:30

La diada de Sant Jordi és una de les festivitats més importants a Catalunya i des del Programa de Lleure de la Gent Gran es pretén que aquest 23 d’abril sigui un dia molt especial per totes les seves usuàries i usuaris.

Per commemorar la diada i com és tradició a la nostra ciutat, s'ha dut a terme un recull de poemes i relats breus escrits per la nostra gent gran, que enguany arriba a la seva 24a edició.

El recull ha comptat amb la participació de deu persones, les quals han elaborat un total de 21 escrits:

  • Elena Almeda
  • Ramona Pane
  • Carmen Villaescusa
  • José Cordero
  • Teresa Rof
  • Conchi Garrido
  • José Agudo
  • Eugenia González
  • Ceferino Carpintero
  • Felisa Domínguez

A continuació, en aquest enllaç podreu veure el llibret amb el recull de poemes i relats. Si ho preferiu també us el podeu descarregar (PDF)

També el podreu consultar en format físic al Punt de la Gent Gran de les Cases d’en Puig (pl. agricultura, 4) de dilluns a divendres de 9 a 13 h.

Bona diada a totes i tots!

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 15:00

El projecte La Ciutat Revelada fa créixer la comunitat fotogràfica al voltant del laboratori analògic de Jardins de la Pau

Dedicat enguany a "El relat industrial dels marges", el projecte ja ha...

dilluns, 27 juliol, 2026 - 12:15

La Festa Major 2026 ja té a punt el programa amb música, cultura popular i activitats per a tots els públics

Del 25 al 28 de setembre, la ciutat torna a celebrar la seva festa més xamosa...