Esteu aquí

La Generalitat s'incorpora al Consorci del Parc Agrari

Se n’aproven els nous estatuts.

dijous, 18 octubre, 2007 - 13:08

Gairebé dos anys després de la signatura del protocol d'incorporació, finalment la Generalitat s'ha integrat aquesta setmana de manera efectiva en el Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat, a través del Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural.

El Parc Agrari forma part de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, on el desenvolupament de l'activitat agrària, de la funció ambiental i de l'ús social es compatibilitzen amb la preservació dels recursos naturals, l'equilibri ecològic i el patrimoni cultural.

Nous estatuts
A més, el Parc Agrari ha aprovat uns nous estatuts per adaptar-se a la nova normativa urbanística vigent, així com per a incorporar les modificacions normatives aprovades durant aquest període en matèria de règim local i en base a l'experiència adquirida durant aquests vuit anys de treball en la gestió de l'espai agrari de la vall baixa i el delta del riu Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...