Esteu aquí

La Generalitat renova el distintiu d'Escola Verda a set centres educatius del Prat

Quatre escoles de primària, un institut i una llar d'infants

divendres, 6 octubre, 2017 - 11:15

Dissabte passat, el Museu Agbar de les Aigües (Cornellà) va acollir la XIV Trobada d’Escoles Verdes, organitzada per la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de premiar el paper de les escoles en el camí cap a la sostenibilitat. Els centres del Prat que van renovar el seu distintiu són les escoles Josep Tarradellas, Charles Darwin, Pepa Colomer i Jaume Balmes, l’Institut Les Salines i la llar d’infants Dumbo. Els centres restants del Prat adherits a les Escoles Verdes van renovar el distintiu l’any passat.

Al Prat hi ha un total de 13 centres que formen part del programa d’Escoles Verdes de la Generalitat, des del seu inici, fa 15 anys. Gairebé el 70% de les escoles i instituts del Prat formen part de la Xarxa d’escoles sostenibles, convertint-nos en el municipi de Catalunya amb el percentatge més alt de participació. La sostenibilitat és un dels trets singulars dels centres educatius de la ciutat i enguany se celebren els 30 anys d’educació ambiental al Prat. 

Mireu més fotos de l'acte de dissabte passat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 setembre, 2025 - 11:45

El Rotary Club El Prat lliura les beques anuals

Quatre estudiants reben un ajut de 1.000 € per finançar la matrícula del...

divendres, 12 setembre, 2025 - 07:15

Més de 8.300 alumnes de bressol, primària i secundària han començat aquesta setmana el curs escolar

També han arrencat les classes de batxillerat i formació professional

dimecres, 10 setembre, 2025 - 13:30

L’Ajuntament del Prat mobilitza un milió i mig d’euros per millorar el confort climàtic a totes les escoles bressol i de primària de la ciutat

El Pla Clima Escoles, pioner, es marca com a objectiu que totes les escoles...