Esteu aquí

La fira de Festa Major tornarà a ser inclusiva pels infants amb hipersensibilitat sensorial

La prova pilot es va dur a terme a l’any 2019 i enguany torna després de dos anys d’aturada per la pandèmia

dimecres, 21 setembre, 2022 - 10:45

El proper divendres 23 de setembre, de 17 a 19 h de la tarda, la fira de Festa Major tornarà a funcionar sense música, sirenes ni llums. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que es va posar en marxa per primera vegada a l’any 2019 com a prova pilot, és afavorir la participació dels infants amb hipersensibilitat sensorial en aquest espai festiu propi de la Festa Major.

Aquesta acció, acordada i ben acollida per les entitats de firaires, és una proposta de la Taula d’accessibilitat local per tal d’afavorir la inclusió d’aquells infants amb hipersensibilitat auditiva i sensorial, i també amb trastorns de l’espectre autista.

Franja horària escollida

La franja horària escollida pretén que els infants amb hipersensibilitat sensorial puguin compartir l’espai firal amb la resta de ciutadania. El propòsit és fomentar la convivència entre persones diverses i sensibilitzar i fer visible a les persones amb aquest tipus de diversitat funcional.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...