Esteu aquí

La ciutadania pratenca participa activament del projecte Comunitats Amables

La convivència i l’amabilitat a la ciutat en van ser els temes centrals

dimarts, 21 novembre, 2023 - 13:45

El passat dissabte 18 de novembre, va tenir lloc al Prat la primera activitat a l’espai públic del projecte Comunitats Amables.

L’activitat va començar amb una passejada amb gossos, “GUAU, quina passejada!” formada per un grup de persones i gossos vinculats a l’entitat Learning Dogs que va fer una mostra d’educació canina per diferents carrers i places de la ciutat, acompanyats pels agents per a la convivència de la ciutat.

L’objectiu de la passejada era fer visible que una bona convivència entre persones tinents d’animals i persones no tinents i els diferents usos de l’espai públic, és possible.

Apropa’t i Opina

El destí final de la passejada era la plaça de Catalunya, on es va preparar l’Apropa’t i Opina. Un espai dinamitzat d’escolta a partir del sofà per a la convivència.

Al sofà, símbol de comoditat, amabilitat i respecte, hi havia diferents activitats on la ciutadania, persones adultes i infants, van poder transmetre, debatre i expressar de manera dialogada les seves reflexions i opinions sobre la convivència i l’amabilitat a les comunitats i a la ciutat.

Benestar, qualitat de vida, diversitat, igualtat, respecte, compartir i gaudir són algunes de les paraules clau que van sorgir d’aquest espai i que les persones assistents van creure necessàries per continuar millorant la convivència a la ciutat.

Podeu veure fotos de l’activitat al següent enllaç.

Per més informació podeu contactar amb el Servei de Bon Veïnatge i Convivència a bonveinatge@elprat.cat i visitar el web de Comunitats Amables.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 5 desembre, 2023 - 13:30

Temps per cures: espai de canguratge el 21 i 22 de desembre

En horari de matí i tarda, a l’espai joc del Centre Cívic Sant Jordi Ribera...

dimarts, 5 desembre, 2023 - 09:30

El Pessebre Vivent del Prat de Llobregat arriba a la seva 23a edició

El barri també s'engalanarà de festa amb el Fem Nadal a Sant Cosme

dimarts, 5 desembre, 2023 - 08:45

La 50a Fira Avícola convoca més de 75.000 persones a la Granja de la Ricarda durant un cap de setmana farcit d’activitats

L’Ajuntament promourà la cria i popularització d’aquesta au mitjançant l...