Esteu aquí

La Casa de l’Energia, una de les guanyadores dels Premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat

Els premis, organitzats pel Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat (CECBLL), reconeixen persones i experiències vinculades a la comarca.

Casa Energia premi Baix Llobregat

dilluns, 25 novembre, 2024 - 17:00

Aquest divendres, el Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat ha premiat l’equipament municipal de referència en temes energètics de la nostra ciutat, la Casa de l’Energia, a la categoria de millors experiències ecològiques de la comarca. Aquests premis, organitzats per Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat (CECBLL), busquen reconèixer des de la cultura a persones i experiències vinculades a la comarca en els àmbits socials, econòmics, ecològics i culturals.

Altres projectes reconeguts en aquesta cita han estat el grup de música Love of Lesbian, el 50è aniversari de les vagues generals al Baix Llobregat,  l'empresa MTS Tech o el Festival Altaveu de Sant Boi de Llobregat, entre altres.

La gala d’entrega d’aquests premis ha tingut lloc a Sant Vicenç dels Horts i també ha reconegut l’Associació de familiars de persones amb Alzheimer i altres demències del Baix Llobregat, un entitat que també està ubicada al Prat. El lliurament d’aquests premis ha servit per celebrar els seus 25 anys i els 50 de l’entitat.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...