Esteu aquí

La carretera de la platja tindrà un segon mirador d'avions

S'instal·larà al costat del palmeral del camí de València.

dimarts, 6 maig, 2008 - 14:00

L'Ajuntament del Prat i Aena han arribat a un acord per a la instal·lació d'un mirador d'avions a la carretera de la platja, en concret al costat del palmeral del camí de València, a uns 400 metres de distància, en direcció a la platja, del mirador ja existent.

Aquest segon mirador serà diferent del primer, ja que constarà d'una plataforma rectangular elevada 3,3 metres del nivell del terra. Si el primer mirador serveix per observar o fotografiar els avions de cara, de panxa i pel darrere, aquest segon mirador servirà per observar-los lateralment mentre aterren a la pista principal.

El disseny i ubicació del mirador s'ha fet amb la col·laboració d'una associació d'"spotters", persones aficionades a mirar i fotografiar els avions i els seus moviments.

Aena s'encarrega de la inversió necessària per a la construcció i instal·lació del mirador, que s'ubicarà en terrenys municipals, mentre que l'Ajuntament s'en farà càrrec del manteniment.

El mirador, que es començarà a instal·lar el mes de setembre vinent, tindrà un panell informatiu amb els diferents models d'avions que operen a l'aeroport del Prat, a fi de facilitar la identificació dels aparells que hi aterrin.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...