Esteu aquí

La calor duplica el nombre habitual de mosquits al Prat

S'espera que la setmana vinent, amb la baixada de temperatures, minvarà la presència d'aquests insectes

dimecres, 23 octubre, 2013 - 13:05

La quantitat de mosquits s’ha duplicat en els darrers quinze dies al Prat respecte del que és habitual en aquestes dates, a causa de les altes temperatures, segons ha informat el Servei de Control de Mosquits del Baix Llobregat.

Tot i això, el nombre actual de mosquits és molt inferior al que es pot registrar en mesos d'estiu com juliol o agost.  

A partir de la propera setmana s’espera una baixada de les temperatures i, per tant, minvarà la presència de mosquits. Mentrestant, el Servei de Control de Mosquits continua fent tractaments per reduir la presència d'aquests molestos insectes.

Tot seguit podeu escoltar una entrevista al respecte emesa a El Prat Ràdio (91.6 FM)

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...