Esteu aquí

La biblioteca obrirà els caps de setmana com a sala d'estudi

Estarà oberta fins a les 2 de la matinada per a tots i totes les estudiants

divendres, 20 maig, 2011 - 14:15

A partir d'aquest cap de setmana i fins al final dels exàmens, la biblioteca Antonio Martín es convertirà en sala d'estudi fora del seu horari.

Així, els dissabtes, a les 19 h, tancarà els serveis bibliotecaris però restarà oberta fins a les 2 de la matinada per a tots i totes les estudiants acreditades que la vulguin fer servir. Igualment, els diumenges obrirà de 10 a 14 h i de 16 a mitjanit.

Les sales d'estudi són obertes al Cèntric Espai Cultural durant tot l'any i disposen de 64 places. En períodes d'exàmens es compta també amb la sala d'actes de la Biblioteca, per arribar a més de 100 punts d'estudi. Amb aquesta ampliació, els caps de setmana els i les estudiants disposen de 400 llocs per estudiar amb nombrosos endolls per connectar els seus portàtils, màquina de fotocòpies i altres serveis.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...