Esteu aquí

Jugar a l’oca per aprendre a gaudir de la platja amb seguretat

Aquesta activitat pretén que els nens i nenes d’entre 6 i 10 anys aprenguin a gaudir d’aquest espai amb seguretat, a partir d’un joc similar a l’oca.

dijous, 9 agost, 2018 - 10:30

Sota el lema “Descobreix la platja jugant”, aquesta activitat pretén que els nens i nenes d’entre 6 i 10 anys aprenguin a gaudir d’aquest espai amb seguretat, a partir d’un joc similar a l’oca. L’activitat tindrà lloc el dissabte 11 d’agost a la platja de Can Camins del Prat a partir de les 10 del matí, al costat del mòdul de Salvament i Socorrisme.

L’activitat estarà oberta a tots els nens i nenes que estiguin a la platja al llarg del matí de dissabte i hi vulguin participar i s’anirà repetint entre les 10 i les 14 h, en funció de l’afluència de públic.

Sobre la sorra, es disposarà una lona amb diferents caselles, amb dibuixos sobre diferents aspectes o situacions vinculades amb la platja. En arribar a cada casella, els infants hauran de respondre preguntes o superar proves, després d’escoltar les recomanacions i explicacions dels socorristes que dinamitzaran l’activitat.

A partir d’aquesta activitat lúdica, es vol sensibilitzar els més petits sobre els riscos i perills de la mar i la necessitat de preservar la flora i la fauna en espais naturals com la platja, sobre com orientar-se en cas de pèrdua i evitar els accidents més habituals o sobre les normatives que cal respectar.

L’activitat està dinamitzada per l’empresa Proactiva, a qui l’Ajuntament del Prat ha adjudicat el Servei de Salvament i Socorrisme de les platges del municipi. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants