Esteu aquí

Joves de la Fundació Rubricatus i gent gran del Prat duen a terme una activitat intergeneracional sobre l’ús del telèfon mòbil

dimarts, 28 març, 2023 - 12:15

El passat dilluns 27 de març es va dur a terme una activitat intergeneracional organitzada conjuntament pel Programa de Lleure de la Gent Gran i la Fundació Rubricatus.

Es tracta del projecte “Joves amb capacitats singulars’, que va reunir un total de 24 persones a la sala polivalent del Casal de Gent Gran El Remolar.

L’activitat va consistir en un taller enfocat en l’ús del telèfon mòbil, on 12 persones grans i 12 joves, van compartir els seus coneixements i habilitats agrupades per parelles.

Durant la sessió, es van proposar diferents tasques i proves que s’havien de resoldre en equip. Les parelles vam comptar amb l’ajuda d’una dinamitzadora, que a més va ser l’encarregada de dirigir la sessió.

El bon ambient i la complicitat entre els dos col·lectius va ser total durant tota l’activitat. Al finalitzar es va plantejar la possibilitat de repetir l’experiència properament ja que la valoració per part de totes les persones participants i de la pròpia organització va ser molt positiva.

Podeu consultar tots els projectes que s’estan duen a terme a la ciutat que involucren a la gent gran al següent enllaç.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...