Esteu aquí

Ja es pot consultar si s'han rebut ajuts per a activitats d’estiu

Famílies del Prat en situació de dificultat social i econòmica van sol·licitar les subvencions l'hivern passat i ara sabran si se'ls han concedit

dimarts, 9 juny, 2020 - 09:00

L’Ajuntament del Prat destinarà 344.000 € a ajuts per a les activitats d’estiu de 2020 i per a les extraescolars del proper curs 2020 – 2021. Amb aquesta convocatòria, adreçada a famílies en situació de dificultat socioeconòmica, l’Ajuntament pretén garantir la igualtat d’oportunitats en l’accés a aquest tipus d’activitats, relacionades amb el lleure educatiu i esportiu.

On consultar-ho?

Les famílies que els passats mesos de febrer i març van presentar sol·licituds per als ajuts a activitats d'estiu ja poden consultar si n'han rebut, a través de la seu electrònica municipal. Properament també es podran consultar els ajuts aprovats per a activitats extraescolars.

Requisits

Per poder optar als ajuts es van establir uns barems de renda que varien en funció del nombre de membres del nucli familiar. També s'han valorat altres factors socials, com tenir a càrrec infants amb necessitats educatives especials, ser família monoparental o nombrosa, o que hi hagi algun membre del nucli amb diversitat funcional reconeguda. Segons cada cas, l’Ajuntament finançarà de 50 a 500 euros de les activitats d’estiu i de 100 a 300 de les extraescolars.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...