Esteu aquí

Instal·lats nous elements per fer exercici a l’aire lliure

El Parc del Riu i el Parc Nou incorporen dues àrees noves de jocs biosaludables per promoure l’exercici i, per tant, millorar la condició física de la ciutadania.

Jocs Biosaludables

dimecres, 24 març, 2021 - 09:30

Amb la col·laboració tècnica de l’Ajuntament del Prat, l’Àrea Metropolitana de Barcelona ha equipat noves zones per fer esport i que s’han instal·lat a dos grans espais de la ciutat: el Parc del Riu i el Parc Nou. Es tracta de diversos elements que permeten fer exercicis, tant suaus com moderats, i que tenen com a objectiu posar a l'abast de tota la població la possibilitat de fer esport.

El Prat compta amb nou espais lúdics més d’aquest estil, en total ara 11, també indicats per la gent gran i adaptats a persones amb discapacitat visual i amb mobilitat reduïda. Els podeu trobar repartits per la ciutat: als Jardins de Cal Saboia, Fondo d’en Peixo, Jardins de la Pau o la Carretera de la Platja, entre d’altres.

De fet, l'Ajuntament del Prat continua la seva aposta per donar suport i promocionar l'activitat física, també especialment en temps de pandèmia, produïnt recursos per a fer exercici a l'espai públic, a casa i, amb les mesures de seguretat de cada moment, als complexos esportius de la ciutat

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

dilluns, 27 juliol, 2026 - 10:00

La Trobada de Dones 2026 convida a reflexionar sobre l’edatisme amb el lema "L’edat suma: trenquem estereotips"

Per participar en la jornada, que marca l'inici del curs feminista ala...

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...