Esteu aquí

Inici de les obres de l'aparcament subterrani a la pl. de Blanes

Aquesta setmana es començaran a retirar i trasplantar els arbres de la plaça.

dilluns, 16 febrer, 2009 - 11:35

Aquesta setmana comença la primera fase de les obres de l'aparcament municipal subterrani de la pl. de Blanes i jardins de Garrovillas, consistent en la retirada i trasplantament dels arbres de la plaça. Amb posterioritat s'efectuarà el desviament del col·lector que actualment travessa la plaça, per a finalment començar pròpiament les obres de l'aparcament.

A més de la construcció de l'aparcament, el projecte suposarà la nova urbanització de tota la zona que ocupen actualment la plaça de Blanes, els jardins de Garrovillas i el tram final del carrer d'Enric Morera que, en conjunt, han de configurar un espai de nova centralitat urbana.

L'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais, constituirà, conjuntament amb veïns i veïnes i comerciants de la zona, una comissió de seguiment de les obres.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...