Esteu aquí

Inaugurat el Servei d'Informació i Atenció a les Dones

TEMES: Persones,Dones

Amb la presència de l'alcalde, Lluís Tejedor, i de la presidenta de l'Institut Català de les Dones, Marta Selva.

dimarts, 23 març, 2010 - 10:00

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i la presidenta de l’Institut Català de les Dones (ICD), Marta Selva, van inaugurar ahir el nou Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD).

El SIAD ofereix informació, orientació i assessorament en tots aquells aspectes relacionats amb la vida de les dones: àmbit laboral, social, personal, familiar i altres. El Departament d’Acció Social i Ciutadania, a través de l’ICD, ha invertit en el SIAD del Prat 30.000 €.

L'Ajuntament del Prat ha condicionat uns nous espais per donar una major qualitat en els serveis que es venien desenvolupant a la ciutat des de fa molts any. Aquest nou espai ha permès la incorporació d'una coordinadora del SIAD i l'ampliació horària del servei d'assessorament jurídic i psicològic per donar una major cobertura a les dones de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 desembre, 2025 - 14:45

Les autoritats atenen el cas d’una menor sostreta al Prat pel seu pare

Si teniu qualsevol informació que considereu que pot ser rellevant,...
Mar (primera per l'esquerra), Ángeles (primera per la dreta) i Odile (al costat d'Ángeles).

dilluns, 15 desembre, 2025 - 10:00

“Hi ha moltes persones grans soles i les hem de cuidar molt”

Entrevista a Ángeles Moreno Corpas, Odile Oustlant i Mar Díaz Ramírez,...