Esteu aquí

Inaugurat el Servei d'Informació i Atenció a les Dones

TEMES: Persones,Dones

Amb la presència de l'alcalde, Lluís Tejedor, i de la presidenta de l'Institut Català de les Dones, Marta Selva.

dimarts, 23 març, 2010 - 10:00

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i la presidenta de l’Institut Català de les Dones (ICD), Marta Selva, van inaugurar ahir el nou Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD).

El SIAD ofereix informació, orientació i assessorament en tots aquells aspectes relacionats amb la vida de les dones: àmbit laboral, social, personal, familiar i altres. El Departament d’Acció Social i Ciutadania, a través de l’ICD, ha invertit en el SIAD del Prat 30.000 €.

L'Ajuntament del Prat ha condicionat uns nous espais per donar una major qualitat en els serveis que es venien desenvolupant a la ciutat des de fa molts any. Aquest nou espai ha permès la incorporació d'una coordinadora del SIAD i l'ampliació horària del servei d'assessorament jurídic i psicològic per donar una major cobertura a les dones de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...