Esteu aquí

Granota, Blaveta i Cèntric, nous noms d'equipaments ciutadans

El Ple municipal aprova els noms oficials de les dues noves escoles bressol i del centre cultural de la pl. de Catalunya.

dijous, 5 febrer, 2009 - 09:30

El Ple de febrer de l'Ajuntament va aprovar ahir les denominacions oficials de les dues noves escoles bressol municipals de la ciutat. Així, la del carrer de Sarajevo es dirà La Granota, i la de l'avinguda del Remolar es dirà La Blaveta (en referència a una espècie de papallona).

També es va "batejar" el centre cultural de la pl. de Catalunya, que es dirà Cèntric. Així mateix, la biblioteca que acollirà s'anomenarà Biblioteca Antonio Martín Sánchez, en honor a l'anterior alcalde del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

La Festa Major 2025 comença a desvelar algunes novetats!

Del 26 al 29 de setembre la ciutat celebra la festa més xamosa i galana

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...