Esteu aquí

Govern i Gas Natural col·laboraran pels espais naturals del delta

Totes dues entitats col·laboraran en la gestió de programes de preservació, millora i protecció del patrimoni natural del territori del delta del Llobretat.

dimecres, 14 gener, 2009 - 18:34

El conseller de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat i president del Consorci per a la protecció i la gestió dels espais naturals del delta del Llobregat, Francesc Baltasar, i el president de Gas Natural, Salvador Gabarró, han signat un acord per col·laborar en la gestió de programes de preservació, millora i protecció del patrimoni natural d’aquests espais del Baix Llobregat.

Aquesta  col·laboració permetrà realitzar l’avaluació dels valors de tres hàbitats amenaçats i que es consideren de protecció prioritària. El delta del Llobregat compta amb la presència de vint hàbitats naturals d’interès europeu, tres dels quals d’interès prioritari per a la conservació: llacunes, pinedes i dunes.

El conveni permetrà la col·laboració en el Programa de divulgació del patrimoni natural del delta, que es concretarà en l’edició de tres guies naturalistes, un material didàctic per oferir als visitants. La finalitat del programa és potenciar el valor divulgatiu i educatiu dels hàbitats, així com la promoció d’un ús sostenible d’aquest espai, que rep més de 50.000 visites anuals.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...