Esteu aquí

Fort descens dels grups escolars confinats al Prat

A la ciutat no hi ha cap centre educatiu tancat

dimarts, 2 març, 2021 - 09:30

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a inicis d'aquesta setman a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i 8  grups bombolla confinats (la setmana passada n'eren 17). 

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dilluns, 23 juny, 2025 - 13:15

Els Consells d’Infants i d’Adolescents del Prat tanquen el curs amb una trobada amb l’alcaldessa

Els dos òrgans de participació tanquen el curs compartint amb l’alcaldessa...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...