Esteu aquí

Flamaradas al Prat #4 Raons 2017

Caterina - Caserna dels carrabiners

Media Root

dimecres, 18 gener, 2017 - 17:30

La Capsa i Indigestió sumen quatre anys d’història al #4Raons, un projecte  que ha buscat transcendir el fet musical portant-lo més enllà del mer producte estètic i de consum. Ho ha fet apostant per superar les relacions de distància que predominen al negoci musical i recuperant el vincle entre música, ciutadania i territori. El resultat és l’experiència d’un procés creatiu i compartit amb els ciutadans, on les expressions artístiques són fruit del context social on es generen.

Com la resta de músics participants (Maria Arnal i Marcel Bagès, Mazoni,Sara Fontán i el Niño de Elche ) Daniel Magallón, àlies Flamaradas, va passar uns dies al Prat en contacte amb diferents col·lectius de la ciutat abans de pujar a l’escenari. Es va implicar, va escoltar i recollir les experiències quotidianes i els imaginaris pratencs dels seus amfitrions; el Cor d’adults de l’Escola Municipal de Música del Prat.

Records transformats en narració i en relat que són la matèria prima que fa  servir Flamaradas per composar les seves cançons. Cançons que parlen de llocs mítics de la nostra ciutat; el Delta, el “Campo Richard”, el càmping Cala Gogó i la Fàbrica de La Seda i que van ser enregistrades el passat mes de juliol a La Capsa donant forma a l’EP “Flamaradas al Prat”.

“Flamaradas al Prat” al Youtube

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 4 novembre, 2026 - 16:00

La Castanyada torna a omplir la plaça Sant Jordi de jocs, música i tradició

La festa organitzada pel centre cívic i l'AVV del barri va reunir prop de 300...

dimecres, 4 novembre, 2026 - 12:45

La Zona Jove Tardor tanca una nova edició amb activitats per a tots els gustos

El Túnel del Terror de Jardins de la Pau, el torneig de FIFA, el taller de...

dimarts, 3 novembre, 2026 - 10:00

La castanyada popular del barri omple la plaça Roigé i Badia

La plaça Roigé i Badia es va omplir de famílies, veïnes i entitats en una...