Esteu aquí

Faran una cartografia digital de la xarxa elèctrica del Prat

Permetrà disposar amb detall de la ubicació exacta de totes les línies d'alta, mitja i baixa tensió, així com d'altres elements.

dijous, 13 octubre, 2005 - 22:39

La companyia elèctrica Fecsa Endesa farà, amb col·laboració amb l'Ajuntament del Prat, una cartografia urbana d'alta precisió i totalment automatitzada del nucli urbà del municipi a escala 1:1000, on s'inclouran totes les instal·lacions elèctriques, tant aèries com soterrades, que la companyia té a la nostra ciutat.

Aquest treball és fruit de la confluència d'interessos entre l'Ajuntament i la companyia per tal de disposar d'una cartografia precisa i automatitzada, a escala més petita, que reculli la ubicació de la xarxa de distribució, tant d'alta com de mitja i baixa tensió.

Aquestes cartografies permeten realitzar amb comoditat el manteniment de les instal·lacions, donada l'alta densitat existent en molts nuclis urbans. Així mateix, permeten que els ajuntaments disposin d'una informació que podran utilitzar de manera àgil per a elaborar els seus projectes i plans de desenvolupament urbà.

La majoria d'ajuntaments disposen d'una base cartogràfica que recull la informació base del municipi. L'acord a què s'ha arribat amb l'Ajuntament d'El Prat de Llobregat possibilita la incorporació d'aquest tipus d'informació referida a la xarxa de serveis.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...