Esteu aquí

Èxit del Festival Esperanzah! aquest cap de setmana al Prat

Molt públic i gran participació en aquesta primera edició celebrada al Parc Nou

dilluns, 29 juny, 2009 - 16:00

Més de 12.000 persones, segons els organitzadors, han participat de la vuitena edició del Festival Esperanzah que ha acollit el Prat per primera vegada aquest cap de setmana. Una proposta cultural compromesa amb el medi ambient i l’entorn social que enguany ha girat al voltant de la sobirania alimentària i l’eradicació de la fam.

Des del seu naixement, el festival ha tingut lloc a Bèlgica, però enguany s’ha traslladat fins al Parc Nou amb la participació activa de 150 entitats i uns bons resultats a nivell d’assistència.

Segons els organitzadors ja s’està treballant perquè el Prat pugui acollir una segona edició tot i que encara es desconeix on se celebrarà el proper Festival Esperanzah. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 10:15

L’Ajuntament del Prat i l’Associació de Persones Ex-Preses Polítiques del Franquisme signen un conveni per impulsar activitats de memòria democràtica

L’alcaldessa, Alba Bou Jordà, i el president de l’entitat, Carles Vallejo,...

dimecres, 11 març, 2026 - 16:00

El projecte 'Bacsteix' arriba al Ribera

Les companyies residents al Ribera Baixa participen en una trobada amb l...