Esteu aquí

Èxit de participació al curs sobre jovent migrat sense referents familiars

Adreçat a representants i entitats de la Taula de Nova Ciutadania, associacions i professionals d’acollida de persones refugiades i immigrades, professorat i educadors

dimarts, 11 febrer, 2020 - 14:30

El passat dijous 6 de febrer va tenir lloc a les Cases d’en Puig la primera sessió de “Jovent migrat sense referents familiars”, un curs que té per objectiu aprofundir en el coneixement sobre aquesta nova realitat migratòria que s’està produint a Catalunya i que vol millorar la capacitat d’actuació d’entitats socials i administracions en aquest àmbit.

El curs, al qual van assistir unes quaranta persones, està adreçat a professionals de diferents àmbits com les associacions i professionals sobre acollida de persones refugiades i immigrades, professorat, educadors i també a representants i entitats de la Taula de Nova Ciutadania.

Encara queden dues sessions d’aquest curs, que estan duen a terme David Vázquez i Paula Ibáñez, psicopedagogs i educadors socials especialistes en infància en risc.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...