Esteu aquí

Es sortegen les places per formar part del Consell dels Infants

Serà dijous 22 de juny i els candidats i candidates hauran d’assistir presencialment per entrar al sorteig

Sorteig Consell dels Infants

dimecres, 21 juny, 2017 - 10:45

Dijous 22 de juny a les 17:30 h se celebrarà al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa el sorteig per formar part del Consell del Infants del curs vinent. Els nens i nenes que han presentat la seva candidatura a partir dels tallers de participació que s’han fet als cursos de 5è de totes les escoles del municipi per a ser membres d’aquest òrgan de participació infantil hauran d’assistir presencialment per poder ser incloses al sorteig. 

L’objectiu d’aquest sorteig es renovar els consellers i conselleres que han de deixar el Consell dels Infants per haver complert el seu mandat, que es composa d’un període d’estada màxim de dos anys.

Funcions del Consell del Infants

El Consell del Infants és un òrgan de participació creat l’any 1999 i que s’emmarca en el programa “El Prat, ciutat dels infants”. Està format per uns 30 infants de la ciutat, amb edats compreses entre 11 i 13 anys, i es reuneix periòdicament amb l’objectiu de pensar, organitzar i portar a terme propostes per millorar la ciutat.

Per a més informació podeu visitar el aquest enllaç o us podeu posar en contacte amb la Secció d'Educació de l'Ajuntament, al telèfon 93 379 00 50.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...