Esteu aquí

Es posen en marxa tres noves àrees de jocs infantils

El control del bon estat de l’espai va a càrrec d'un equip del Departament de Manteniment i Serveis Urbans de l’Ajuntament.

dijous, 27 agost, 2009 - 15:30

El Prat compta des d’aquest estiu amb tres nous espais d’esbarjo infantil. Es tracta dels Jardins dels Germans Lumiere (al costat de Cal Gana), de la plaça del Centre d’Educació Infantil i Primària Jaume Balmes (Sant Cosme) i dels Jardins de Mercè Rodoreda (Casc Antic), on s’ha ampliat l’espai destinat per aquesta finalitat.

Aquestes noves àrees compten amb moderns elements de joc que conviuen amb els clàssics gronxadors i els tobogans. La conservació de l’equipament, del bon estat dels elements i de la neteja de la terra de l’espai, va a càrrec d’un equip del Departament de Manteniment i Serveis Urbans de l’Ajuntament.

Amb aquestes tres noves zones de joc, la ciutat ja compta amb una quarantena d’àrees d’ús ciutadà d’aquest tipus.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 agost, 2026 - 16:30

Continua l'estat excel·lent de l'aigua a la platja del Prat

Un nou control de l'Agència Catalana de l'Aigua certifica que la qualitat de...

divendres, 14 agost, 2026 - 14:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...