dijous, 9 agost, 2007 - 10:02
La rotonda situada a la confluència de les avingudes del Remolar i de la Verge de Montserrat s'està desmuntant parcialment, amb motiu de les obres de l'aparcament municipal subterrani que s'hi construeix.
El desmuntatge parcial de la rotonda es fa perquè, malgrat les obres i el tancament de part de la calçada, l'avinguda del Remolar pugui mantenir els dos sentits de circulació.
divendres, 26 juny, 2026 - 11:45
divendres, 19 juny, 2026 - 11:00
dimecres, 17 juny, 2026 - 12:45