Esteu aquí

Es crea el Fòrum de la Mobilitat del Baix Llobregat

Es presenta avui divendres al Consell Comarcal.

divendres, 27 juny, 2008 - 10:20

La seu del Consell Comarcal del Baix Llobregat acull avui la presentació del Fòrum de la Mobilitat del Baix Llobregat, que estarà format per representants del Consell Comarcal, de PIMEC Baix Llobregat, d'UGT Baix Llobregat, CCOO Baix Llobregat, del Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat, de la Diputació de Barcelona i de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona.

El Fòrum de la Mobilitat del Baix Llobregat neix davant dels problemes de mobilitat que pateix la comarca, que afecten tant al moviment de persones –pel ràpid creixement residencial experimentat per alguns dels seus municipis- com de mercaderies –per l’impacte que té sobre el territori la ubicació de determinades infraestructures i serveis logístics-, circumstància que pot agreujar-se amb la futura ampliació del port i l’aeroport.

L'’objectiu principal del Fòrum serà el d'analitzar quines són les principals deficiències que hi existeixen i quines són les possibles mesures a emprendre per a resoldre-les.

El Fòrum compta també amb la participació dels principals prestadors de serveis de transport de viatgers, i d’entitats i associacions que agrupen a les persones usuàries habituals de les xarxes viàries, ferroviària i del transport públic.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...