Esteu aquí

En marxa una nova edició del Premi Literari Delta per a Dones

Imatge de la campanya del Premi Delta, 2019

dilluns, 1 juliol, 2019 - 10:15

Arriba una nova edició d’aquest premi literari que té com a principal objectiu encoratjar les dones a desenvolupar els seus potencials creatius a través de l'escriptura, fomentant  la creació literària -i per tant el seu reconeixement públic-, reivindicant la seva mirada i pensament com a claus per transformar la societat i promoure així la igualtat d’oportunitats entre homes i dones en la literatura.

Aquest premi està organitzat pel Consell de les Dones del Baix Llobregat i els Ajuntaments d’Abrera, Begues, Castelldefels, Corbera de Llobregat, El Prat de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Gavà, Pallejà, Sant Andreu de la Barca, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló, Torrelles de Llobregat i Viladecans, amb la col·laboració de les biblioteques municipals i amb el suport de la Diputació de Barcelona.

El tema de les obres és lliure i hi poden participar dones majors d’edat que no hagin estat guanyadores d’edicions anteriors d’aquest premi. El termini de presentació de les obres finalitzarà, improrrogablement, a les 14 h del divendres 20 de setembre de 2019. El veredicte es farà públic el 4 de desembre.

Consulteu les bases i animeu-vos a participar.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 octubre, 2026 - 10:00

Comença el cicle «Què és això de les arts en viu» per apropar la creació contemporània a la ciutadania

Coordinat pel crític i cronista d'arts escèniques Oriol Puig Taulé, el...

dimecres, 21 octubre, 2026 - 12:00

Noves propostes per explorar la cultura digital als centres cívics del Prat

Els equipaments estrenen dues propostes compartides, CLICA i Àgora Digital,...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...