Esteu aquí

En marxa el curs Connecta amb la logística 4.0, en el marc del programa Treball, Talent i Tecnologia de la Diputació de Barcelona

Al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat, es va iniciar el passat dilluns 28 de març, en format presencial, la segona acció formativa del Programa Treball, Talent i Tecnologia (TTT) de la Diputació de Barcelona.

divendres, 1 abril, 2022 - 13:30

Al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat, es va iniciar el passat  dilluns 28 de març, en format presencial, la segona acció formativa del Programa Treball, Talent i Tecnologia (TTT) de la Diputació de Barcelona.

En el marc del projecte “Logística 4.0: generant un ecosistema d’innovació”, l’Ajuntament del Prat de Llobregat ha posat en marxa una línia d’accions formatives amb l’objectiu de garantir la millora competencial de les persones en cerca d’ocupació en la cadena de valor de la logística, repercutir en el coneixement de la tecnologia com a element diferencial en l’àmbit professional de la logística i apropar a les persones participants a l’ús de les tecnologies 4.0 en els seus llocs de treball.

Durant les 125 h de la formació “Connecta amb la logística 4.0”, s’oferiran continguts relacionats amb la introducció a la transformació tecnològica del sector i l’ús dels dispositius digitals en els processos d’emmagatzematge i distribució, juntament amb la transmissió de coneixements i competències per a l’ús d’eines digitals i tecnològiques en les ocupacions del magatzem logístic i la distribució.

Els processos d’emmagatzematge i distribució tenen un pes dins de l’àmbit logístic cada vegada més gran i han esdevingut fonamentals en un mercat laboral 100% globalitzat i han garantit un flux constant d'informació i mercaderies en la cadena de subministrament.

Per a totes les persones que puguin estar interessades en la recerca de feina en l’àmbit  de la logística,  el programa TTT posa a la seva disposició el servei d’orientació i acompanyament específic durant tot l’any.

Podeu trobar més informació del projecte i les accions formatives del programa aquí

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 12:45

La fira a la Plaça Catalunya culmina el projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola” (CuEmE)

Quatre escoles i 175 infants de 5è de primària de la ciutat participen en una...

divendres, 23 maig, 2025 - 08:30

En marxa la 3a edició del programa FPO Dual al Prat

Aquest mes de febrer ha començat al Prat la tercera edició del programa de Formació Professional Ocupacional Dual (FPO Dual), amb l’objectiu de formar joves d...

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig