Esteu aquí

Els mòduls de Bicibox permetran estacionar patinets

Després de la prohibició temporal de l’accés de vehicles de mobilitat personal al transport públic, el servei d’aparcaments segurs també serviran per guardar aquesta tipologia de mitjà de transport.

Bicibox

dilluns, 16 gener, 2023 - 14:15

Les estacions d’aparcament de bicicletes, els Bicibox, amplien els seus serveis. A partir de l’1 de febrer, també serà possible guardar patinets i altres vehicles de mobilitat personal dins d’aquests espais. D’aquesta manera, els i les usuàries d’aquests mitjans de transport podran disposar d’aquest servei per facilitar la seva mobilitat davant la prohibició d’accés al transport públic.

Actualment, al Prat tenim 23 estacions de Bicibox repartides pel nucli urbà: des de l’estació de Rodalies, passant pel CEM Estruch o Sagnier i les terminals de l’aeroport. En total, disposem de 300 places i s’espera l’arribada de dos mòduls més de 150 places i la posada en marxa de l’AMBICI, el servei de bicicleta elèctrica compartida que connectarà la nostra ciutat amb més de 10 municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.    

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...