Esteu aquí

Els mòduls de Bicibox permetran estacionar patinets

Després de la prohibició temporal de l’accés de vehicles de mobilitat personal al transport públic, el servei d’aparcaments segurs també serviran per guardar aquesta tipologia de mitjà de transport.

Bicibox

dilluns, 16 gener, 2023 - 14:15

Les estacions d’aparcament de bicicletes, els Bicibox, amplien els seus serveis. A partir de l’1 de febrer, també serà possible guardar patinets i altres vehicles de mobilitat personal dins d’aquests espais. D’aquesta manera, els i les usuàries d’aquests mitjans de transport podran disposar d’aquest servei per facilitar la seva mobilitat davant la prohibició d’accés al transport públic.

Actualment, al Prat tenim 23 estacions de Bicibox repartides pel nucli urbà: des de l’estació de Rodalies, passant pel CEM Estruch o Sagnier i les terminals de l’aeroport. En total, disposem de 300 places i s’espera l’arribada de dos mòduls més de 150 places i la posada en marxa de l’AMBICI, el servei de bicicleta elèctrica compartida que connectarà la nostra ciutat amb més de 10 municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.    

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre