Esteu aquí

Els llums de Nadal respectaran la normativa de prevenció de la contaminació lluminosa

No superaran el límit de 168 hores que estableix la llei.

dimarts, 27 novembre, 2007 - 09:48

Els llums ornamentals de Nadal que, entre el 30 de novembre i el 6 de gener, s’encendran als carrers més comercials de la ciutat respectaran la normativa de prevenció de la contaminació lluminosa i faran servir sistemes d’eficiència energètica.

A més, per no superar el límit màxim de 168 hores que estableix la llei, els llums estaran encesos entre dos quarts i cinc de sis de la tarda i les deu de la nit.

La normativa també estableix que les instal·lacions d’il·luminació ornamental han d’incloure sistemes d’eficiència energètica (fer servir làmpades de molt baix consum, com són les  de menys de 5 W, el fil lluminós, les microbombetes, etc.) i sistemes de prevenció de la contaminació lluminosa per evitar l’enlluernament a les persones i als conductors.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...

divendres, 2 octubre, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria d’un nou sorteig de pisos de lloguer assequible al Prat

El termini per presentar sol·licituds per als 80 habitatges promogut per Prat...