Esteu aquí

Els llums de Nadal respectaran la normativa de prevenció de la contaminació lluminosa

No superaran el límit de 168 hores que estableix la llei.

dimarts, 27 novembre, 2007 - 09:48

Els llums ornamentals de Nadal que, entre el 30 de novembre i el 6 de gener, s’encendran als carrers més comercials de la ciutat respectaran la normativa de prevenció de la contaminació lluminosa i faran servir sistemes d’eficiència energètica.

A més, per no superar el límit màxim de 168 hores que estableix la llei, els llums estaran encesos entre dos quarts i cinc de sis de la tarda i les deu de la nit.

La normativa també estableix que les instal·lacions d’il·luminació ornamental han d’incloure sistemes d’eficiència energètica (fer servir làmpades de molt baix consum, com són les  de menys de 5 W, el fil lluminós, les microbombetes, etc.) i sistemes de prevenció de la contaminació lluminosa per evitar l’enlluernament a les persones i als conductors.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...