Esteu aquí

Els espais naturals del delta del Llobregat reobriran al públic el 9 de juny

Es faran controls de l'aforament de visitants, per tal d'evitar aglomeracions, i caldrà portar mascareta i guardar una distància mínima de 2 metres

dimecres, 3 juny, 2020 - 14:00

El proper dimarts, 9 de juny, tornaran a obrir al públic els espais naturals del delta del Llobregat, segons n'ha informat el Consorci que els gestiona.

Aquests espais han estat tancats gairebé 3 mesos a causa de la COVID-19, tal i com demanaven les autoritats sanitàries. 

Horaris fins al 31 d'agost

Fins al 31 d'agost, els horaris dels espais naturals seran de dimarts a diumenge de 8 a 14 h. Dilluns tancat.

Mesures de prevenció

Així mateix, el Consorci farà un ontrol de l'aforament de visitants, per tal d'evitar aglomeracions, i caldrà portar mascareta i guardar una distància mínima de 2 metres entre persones.

Per a més informació podeu trucar al telèfon 934 793 201o enviar un correu a administracio@consorcidelta.org


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:45

El GastroFest Carxofa Prat clou les Festes de la Carxofa Prat els dies 25 i 26 d'abril a la Granja de la Ricarda

Amb onze restaurants de la ciutat, la presentació de l’Arròs del Gremi i una...