Esteu aquí

Els Castellers del Prat fan el bateig dissabte a la pl. de la Vila

TEMES: Cultura

Els potablava deixaran la camisa blanca i vestiran la de color blau grisós

divendres, 26 juny, 2015 - 11:29

Aquest dissabte 27 de juny a partir de les 11.30 h, la pl. de la Vila acollirà la primera diada castellera dels Castellers del Prat, en què estaran acompanyats pels Castellers de Cornellà i pels Laietans de Gramenet.

La diada, que se celebra en el marc de la Festa de la Sega i el Batre, serà el bateig de la colla pratenca. Els potablava faran els primers castells de l'actució encara amb la camisa blanca que porten fins ara, pròpia de les colles en formació, i les darreres construccions ja les faran amb la nova camisa de color blau grisós, inspirada en la pota blava dels pollastres del Prat, un color que identificarà la colla a partir d'aquell moment.

Malgrat el canvi de color de la camisa, la colla del Prat seguirà sent considerada com a colla en formació fins que la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC), d'acord amb les colles padrines de la del Prat (Cornellà i Barcelona), n'aprovi la inclusió com a colla de ple dret.

Els Castellers del Prat ja han fet dues actuacions fora de la nostra ciutat -a Santa Coloma de Gramenet i a Viladecans- on ja van aixecar castells de 6 com els que volen completar aquest dissabte a la plaça de la Vila del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...