Esteu aquí

Els Castellers del Prat completen un 4 de 6 en la seva primera sortida

Participen a la Festa de la Primavera a Santa Coloma de Gramenet

dilluns, 23 març, 2015 - 09:30

Ahir diumenge va ser un dia històric per als Castellers del Prat, ja que van fer la seva primera actuació fora de la ciutat. A més, van aconseguir carregar i descarregar un 4 de 6, el castell més gran que han completat fins ara, esdevenint així una colla de 6.
 
La colla pota blava va participar a la Festa de la Primavera del barri del Fondo de Santa Coloma de Gramenet, juntament amb altres tres colles de creació recent: els Laietans de Gramenet, que era la colla amfitriona, els Castellers de Sant Adrià i els Castellers de Montcada i Reixac.
 
La diada es va celebrar a la plaça del Rellotge de Santa Coloma, on els Castellers del Prat, a més del 4 de 6, van completar una torre de 5, tres pilars de 4 (dos d'ells simultanis) i van carregar un 3 de 6.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...