Esteu aquí

El web municipal posa a disposició de la ciutadania noves eines per interactuar amb l’alcalde

Al nou espai virtual de Lluís Mijoler, que aprofundeix en l’alcaldia oberta, les persones internautes podran trobar dades sobre la seva trajectòria, currículum i sou

Aspecte del nou espai web de l'alcalde.

dimarts, 3 març, 2020 - 17:30

El web municipal ha millorat l'espai dedicat a l'alcaldia, amb amb més informació i més transparència. En aquest nou espai web, la ciutadania podrà consultar quan són les properes sessions de “Parla amb l’alcalde”, en què Lluís Mijoler es troba amb pratencs i pratenques als barris i als centres cívics.

El nou espai web també permet fer arribar a l'alcalde preguntes amb tan sols un clic, a través de whatsapp, xarxes socials o correu electrònic, al programa "Contrassenyes" d'El Prat Ràdio (91.6 FM), perquè l’alcalde les pugui respondre. I també es podran escoltar altres preguntes ja formulades per la ciutadania i respostes de l’alcalde en aquest espai radiofònic.

Així mateix, en aquest nou espai web la ciutadania podrà trobar informació sobre la trajectòria, el currículum, l’activitat institucional i les intervencions en premsa del màxim representant institucional de la ciutat.

El sou de l'alcalde

Finalment, el nou espai web inclou informació detallada sobre el sou de l’alcalde. Per primer cop es detalla quin és el salari net mensual (molt per sota del salari mitjà d’un directiu d’una empresa amb una mida comparable a l’administració municipal del Prat), i es detallen també les dietes a les quals renuncia i les dietes que dona a entitats i fundacions.

Alcaldia oberta i transparent

Amb aquest pas, l’alcalde Lluís Mijoler vol avançar en l’impuls d’una alcaldia oberta, que serveixi de model per aprofundir en la transparència del govern i de l’administració municipals. Per això, la posada en marxa d’aquest nou espai web de l’alcaldia coincideix també amb la publicació en un format més accessible per a la ciutadania dels salaris i dietes de la resta de membres de la corporació municipal, i la posada a disposició d’una eina mitjançant la qual els i les regidores de l’Ajuntament del Prat podran autoeditar la informació sobre el seu currículum i ampliar la informació sobre el seu salari al web municipal.

Compartir

Noticies relacionades

Reunió de l'alcalde amb la delegada del Govern de l'Estat

dimarts, 22 novembre, 2022 - 12:45

Mijoler demana a la delegada del Govern el compromís de l’Estat per impulsar l’estació intermodal al Prat i frenar la regressió del litoral

L’alcalde del Prat també ha reiterat a Maria Eugènia Gay que el consistori...
Simulacre d'emergència d'accident aeri a la platja del Prat.

dijous, 17 novembre, 2022 - 10:30

Simulacre d’accident aeri al Prat dilluns vinent al matí

Durant la realització del simulacre, el matí de dilluns, s’informa a la...

dimecres, 16 novembre, 2022 - 09:30

La Generalitat obre període de consulta prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret de vacunació obligatòria contra la ràbia

Hi ha la possibilitat de participar fins el 12 de desembre de 2022, a través...