Esteu aquí

El Voluntariat per la Llengua arriba al rècord de parelles al Prat

La novena edició d'aquest programa de foment del català a la nostra ciutat va començar dijous amb 40 parelles lingüístiques.

divendres, 24 octubre, 2008 - 13:30

La novena edició del programa Voluntariat per la Llengua al Prat va començar dijous amb una presentació presidida pel tinent d'alcalde de Cultura, Educació i Promoció Cívica, Franciso Manuel Lorenzo.

Aquesta 9ena edició és, de totes les que s'han fet fins ara, la que comença amb un número més alt de parelles, en concret 40, de les quals 16 repeteixen l'experiència de l'anterior edició, que va començar amb 25 parelles i va acabar amb una quarantena.

La 9ena edició encara està oberta a les persones voluntàries i aprenents que s'hi vulguin afegir, de manera que aquesta xifra inicial de 40 parelles és molt probable que vagi creixent.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 juny, 2025 - 11:45

El Prat acull la conferència final del projecte europeu EU Food Security Hub

El proper dimecres 19 de juny, de 9 a 14 h, el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa acollirà la conferènci...
Barri de Sant Cosme

dimecres, 11 juny, 2025 - 11:00

L’Ajuntament impulsa una enquesta per detectar les necessitats laborals i socials de diversos barris

Aquesta iniciativa forma part del projecte Treball als barris on hi col...