Esteu aquí

El tram d'obres de Verge de Montserrat ja es pot creuar a peu per diversos punts

Per Carretera de la Marina, Enric Morera, Frederic Soler i, a partir de dilluns, Coronel Sanfeliu. Els passos per Castella i Sant Pere s'obriran més endavant

divendres, 3 maig, 2019 - 12:15

El tram d'obres de l'av. de la Verge de Montserrat es va fent cada cop més permeable als vianants que volen travessar-lo de banda a banda de l'avinguda. 

Verge de Montserrat ja es pot creuar pels passos de vianants (tot i que encara no estan pintats) allà on han acabat les tasques d'asfaltatge. Així, l'avinguda es pot travessar pels carrers de la Carretera de la Marina, Enric Morera i Frederic Soler. Dilluns vinent està previst obrir el pas entre la pl. de Pau Casals i Coronel Sanfeliu. 

Els passos des dels carrers de Sant Pere i Castella no s'obriran fins a mitjans de maig, quan també s'obrirà l'avinguda al trànsit de vehicles. 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...