Esteu aquí

El tram central de Verge de Montserrat es prepara per a la reforma

S'hi fan prospeccions per determinar l'estat dels serveis soterrats

dimecres, 4 novembre, 2015 - 15:45

Des de la setmana passada i fins a mitjans de desembre es faran prospeccions dels serveis soterrats (clavegueram, telèfon, gas, aigua, electricitat...) al tram central de l'av. Verge de Montserrat, entre els carrers Carretera de la Marina i Jaume Casanovas. 

Aquestes prospeccions tenen per objectiu determinar l'estat i ubicació dels serveis, de cara a la futura obra de reforma d'aquest tram de l'avinguda. Aquests treballs previs obligaran a tallar al trànsit en algun moment en alguns carrers, com el d'Enric Morera. 

Aquesta part de l'avinguda s'urbanitzarà seguint el model d'altres trams que ja s'han reformat. A més, també acollirà un o dos aparcaments subterranis. Les obres començaran a finals de 2016 i, prèviament, l'Ajuntament n'informarà el veïnat amb detall a través d'assemblees obertes i dels mitjans municipals de comunicació.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista que la tinent d'alcalde d'Urbanisme i Medi Ambient, Alba Bou, ha concedit sobre aquest tema a El Prat Ràdio (91.6 FM).

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...