Esteu aquí

El proper dilluns, 25 de març, s’obren diverses convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 22 març, 2024 - 10:15

El proper dilluns, 25 de març, es dona el tret de sortida a diferents convocatòries de subvencions per a entitats de la ciutat, per a l’any 2024. Seran les relacionades amb els àmbits d’esports, salut, cultura, joventut i ciutadania.

A partir d’aquesta data i fins el divendres 12 d’abril, es podran presentar les sol·licituds de subvencions a través del tràmit específic de cada convocatòria:

A l’espai web de les subvencions es pot trobar més informació i suport sobre tots el procesos.

Bases

La concessió dels ajuts tindrà en compte diferents aspectes com: que els projectes es facin conjuntament amb altres entitats; que tinguin impacte i/o interès per a la ciutat; que hi hagi dèficit d’activitats anàlogues; que sigui difícil executar-les sense la subvenció o que fomentin la creativitat i la participació.

Per a més informació, es poden consultar les bases reguladores específiques d’aquestes subvencions. 

Suport i acompanyament

Als següents enllaços, podeu consultar la guia de suport i la de presentació. Allà es pot trobar la informació per sol·licitar les subvencions i els documents que s’han de presentar. També com han de ser les factures i comprovants de les despeses, quines es poden subvencionar i quines no, a més d’altres conceptes importants a tenir en compte.

D’altra banda, les entitats que tinguin dubtes o necessitin acompanyament per fer la sol·licitud, poden adreçar-se a  al Servei de Formació i Assessorament a Entitats, situat a Cases d’en Puig (plaça de l’Agricultura, 4), de forma presencial, demanant cita prèvia al 93 379 00 50 (extensió 5600), o bé enviant un correu a entitats@elprat.cat.

Tota la informació relativa a les subvencions per a entitats la trobareu actualitzada al seu web.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...