Esteu aquí

El Prat participa en un estudi sobre adaptació al canvi climàtic del territori

L’equip de recerca, format per investigadors i investigadores de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona, ha comptat amb dades i suport tècnic del consistori per ajudar a completar la investigació.

Seminari UB i UAB

dilluns, 13 desembre, 2021 - 14:00

L’àrea d’Acció Ambiental i Energia de l’ajuntament ha donat suport, a través d’entrevistes i grups de treball, a una investigació que s’ha posat en marxa a través d’un projecte de transferència de coneixement de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona sobre la capacitat d’adaptació local al canvi climàtic de la nostra ciutat. Concretament, s’ha estudiat la inundació fluvial i marina en el context d’impactes accelerats, la dimensió legal de la planificació territorial i com la ciutat, a través dels seus agents, s’ha adaptat a les conseqüències del canvi climàtic.

Ara, un cop finalitzada la cerca, es presentarà una jornada que es podrà seguir, de forma virtual, dimecres 15 de desembre  a les 18 h (cal inscripció prèvia gratuïta). L’acte anirà a càrrec del Dr. Eduard Ariza, del Departament de Geografia de la UAB, la Dra. Deisiane Delfino, i els Dr. Xavier Garcia i Dr. Raúl Márquez, del Departament d’Antropologia Social de la UB. En acabar, es podran fer preguntes i s’obrirà un debat per aquelles persones que hi vulguin intervenir.

 

Compartir

Noticies relacionades

Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...

dissabte, 15 agost, 2026 - 10:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...