Esteu aquí

El Prat commemora el Dia Internacional de les Persones Refugiades

Les Cases d'en Puig acolliran el 20 de juny una jornada amb diverses taules rodones

divendres, 14 juny, 2019 - 10:45

El proper dijous 20 de juny es commemora el Dia Internacional de les Persones Refugiades. El Prat, com a ciutat compromesa amb els drets humans, desenvolupa accions d’acollida i de suport de les persones refugiades en col·laboració amb diverses entitats de la ciutat. 

Enguany, aquesta commemoració se centrarà en el repte de la inserció laboral de les persones sol·licitants de protecció internacional que han estat acollides a la nostra ciutat o en altres municipis. 

Entre les 16 i les 18 h, a les Cases d’en Puig tindrà lloc una jornada amb diverses taules rodones que abordaran aquesta temàtica. Consulteu-ne el programa.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...

dilluns, 7 juliol, 2025 - 12:00

L'AMB impulsa l'acceleradora d'FP Dual per connectar les empreses i el talent

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) promou aquesta iniciativa pionera que...

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025