Esteu aquí

El PR3 ja arriba a la platja amb l'arribada del bon temps

A partir de dissabte, aquesta línia d’autobús interurbà arribarà al litoral durant els cap de setmana i festius.

Autobús PR3 platja

dijous, 25 març, 2021 - 12:00

El nucli de la ciutat i la platja tornen a estar connectats a través del transport públic amb l’activació del recorregut del PR3 fins al litoral (us podeu descarregar el plànol del recorregut al final d'aquest text). Aquest enllaç estarà disponible els caps de setmana i festius, com a prèvia a la temporada de bany, que començarà al mes de juny. A partir de l’1 de juny, l’autobús perllongarà el seu recorregut també els dies feiners, per tant, arribarà a la platja tots els dies de la setmana fins el 10 de setembre.

Els dies en què la línia PR3 arriba a la platja, la línia PR2 no funcionarà, ja que la primera assumeix l’horari i recorregut. La primera sortida de l’estació de rodalies és a les 8 h i la darrera, a les 20.30 h. El recorregut s'estén per l'Avinguda Josep Anselm Clavé, el carrer Joan Maragall, Carretera de la Marina, Carrer Lleida, Avinguda Remolar i fins el carrer Riu Llobregat, per on s'enfila camí de la platja. En sentit contrari, l'autobús des de la platja comença a funcionar a partir de les 8.45 h fins les 21.15 h amb el mateix recorregut invers. En ambdòs casos, la freqûència de pas és de 30 minuts. 

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...