Esteu aquí

El pont de l'autovia tindrà un carril bici de 3 metres d'amplada

La Generalitat ja ha encarregat la redacció del projecte, que millorarà la connexió a pedals entre el Prat i Bellvitge

dimecres, 17 febrer, 2016 - 09:30

La Generalitat ha encarregat la redacció del projecte de construcció d'un carril bici al pont de l'autovia (C-31) sobre el Llobregat. El carril tindrà tres metres d'amplada i 185 de llargada, i servirà tant per a ciclistes com per a vianants. El projecte preveu l'ampliació del pont en amplada, per poder-hi encabir el carril bici.

Actualment, al pont de l'autovia hi ha un pas molt estret i en males condicions que, especialment els caps de setmana, fan servir molts ciclistes. La construcció d'un carril bici en aquest punt ha estat llargament reivindicat.

Aquest projecte forma part d'un pla de la Generalitat que destinarà 4 milions d'euros fins al 2018 a construir nous carrils bici arreu de Catalunya.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...

dimecres, 17 juny, 2026 - 12:45

El Prat reduirà un 15% de mitjana la taxa de recollida de residus del 2026

Els contenidors intel·ligents, que permeten bonificar fins al 40% i han...

dilluns, 15 juny, 2026 - 13:15

La Policia Local interposa prop de 200 denúncies i requisa un centenar de patinets en tres mesos de campanya

Circular sense assegurança, per la vorera o amb més d'una persona al vehicle...