Esteu aquí

El Passeig Marítim del Prat, guardonat als Premis FAD d’Arquitectura

Ha guanyat en la categoria de Ciutat i Paisatge

dijous, 20 juny, 2019 - 13:00

El Passeig Marítim del Prat ha estat guardonat aquest dimecres, 19 de juny, pels Premis FAD d’Arquitectura. Concretament, ha rebut el premi de la Categoria de Ciutat i Paisatge. La cerimònia s’ha celebrat al Disseny Hub Barcelona de la plaça de les Glòries.

El jurat dels premis ha considerat que el Passeig Marítim del Prat és una obra exemplar perquè aconsegueix conjugar d’una forma subtil la voluntat de preservar i millorar espais naturals fràgils, amb el seu ús, gaudi i valoració per part de la ciutadania. En la configuració del Passeig Marítim es té en compte la recuperació dels ecosistemes de dunes, de la vegetació autòctona i de les zones humides, cosa que conviu amb recorreguts interns, mobiliari i usos recreatius i educatius respectuosos amb l’entorn.

L’obra premiada és de l’arquitecta Imma Jansana, juntament amb Conchita de la Villa i Robert de Paauw. El Passeig Marítim del Prat ha estat promogut pel propi Ajuntament, juntament amb l’AMB i AENA.

Durant la cerimònia d’ahir, es van concedir la resta de premis FAD corresponents a 6 categories diferents (Arquitectura, Interiorisme, Ciutat i Paisatge, Intervencions Efímeres, Pensament i Crítica i Internacionals).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:00

Música, gastronomia i cultura potablava ompliran les tardes d’estiu a la Granja de la Ricarda amb el Ricardeo

La terrassa de la Granja de la Ricarda acollirà, durant els divendres i...

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre