Esteu aquí

El Parc Agrari demana als ciclistes que facilitin la circulació dels vehicles agrícoles

Darrerament s'ha incrementat molt la circulació de bicicletes pels camins dels camps, on els vehicles agrícoles tenen preferència

dimarts, 28 juliol, 2020 - 09:00

Els mesos de confinament i restriccions sanitàries per la COVID-19 han incrementat un fenomen que fa anys que s'està produint: la circulació cada cop més nombrosa de bicicletes, i també de vianants, pels camins del Parc Agrari del Baix Llobregat. 

Aquest ús lúdic intensiu dels camins dels camps sovint causa interferències en les tasques agràries i dificulta la circulació dels vehicles agrícoles, per la qual cosa el Parc Agrari demana als ciclistes que actuin amb responsabilitat i respecte cap a la tasca de la pagesia. 

Aspectes a tenir en compte:

  •  La circulació en bicicleta només està permesa en camins marcats com a compatibles per a l’ús públic. 
  •  Els vehicles agrícoles tenen sempre la preferència.
  •  Si aneu en grup, circuleu en filera per facilitar els avançaments
  •  Per més seguretat podeu portar casc i elements reflectants, i no feu servir auriculars. 

Els productes del Parc Agrari ens permeten mantenir una alimentació saludable, són una font de vida per treballadores i treballadors agraris i un dels principals valors del nostre territori. 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 5 octubre, 2026 - 10:00

El QuintoTapa Km0 arriba a la 19a edició amb 33 establiments participants i 60 tapes

La ruta gastronòmica se celebrarà del 8 d’octubre a l’1 de novembre i oferirà...
La Samfaina al Baix Llobregat

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:15

La samfaina, protagonista de la gastronomia del Baix Llobregat

Sis restaurants del Prat se sumen a una campanya que posa en valor el...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...