Esteu aquí

El model del Parc Agrari del Baix Llobregat interessa a Itàlia

Al congrés Ciutat, Parc Agrícola i Nova Economia Agroambiental a Prato (Toscana).

divendres, 6 juny, 2008 - 10:34

Els passats dies 29 i 30 de maig i 1 de juny, el Parc Agrari del Baix Llobregat, del qual el Prat en forma part, va estar present en el congrés Ciutat, Parc Agrícola i Nova Economia Agroambiental que es va celebrar al municipi toscà de Prato.

D’un temps ençà, diverses associacions civils de Prato treballen per establir-hi un parc agrícola per tal de protegir, gestionar i desenvolupar les 3.000 ha de terreny agrari d’aquest municipi, fortament pressionat per la indústria i l'urbanisme.

En el congrés, representants del Parc Agrícola de Milà i del Parc Agrari del Baix Llobregat van aportar experiències reals de dos models reals de gestió, que van generar molt d'interès entre les persones assistents.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...