Esteu aquí

El Mercat de Pagès de dissabte es manté, amb algunes mesures de prevenció

Les zones de càrrega i descàrrega a tota la ciutat seran permanents per garantir el subministrament de productes de primera necessitat

Mercat de Pagès

divendres, 13 març, 2020 - 14:45

El Mercat de Pagès que es fa cada dissabte a la pl. de Pau Casals també se celebrarà aquest dissabte dia 14. 

A causa de la situació sanitària provocada pel coronavirus, i com a mesura de prevenció, els venedors i venedores se situaran davant de les parades de fruita i verdura i no al darrere, de manera que els productes quedin allunyats de la clientela. 

El Mercat de Pagès estarà perfectament proveït de productes frescos i de proximitat del Parc Agrari, una infraestructura productiva d'aliments que en moments de crisi com l'actual demostra la seva importància estratègica.

Zones de càrrega i descàrrega permanents per garantir el subministrament

Una altra mesura presa per l'Ajuntament per garantir el subministrament a tots els establiments de productes de primera necessitat és que les zones de càrrega i descàrrega seran permanents. Per tant, durant les 24 h del dia només hi podran aparcar els vehicles de repartiment, i no pas els particulars. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...