Esteu aquí

El Lloro, el servei d'informació juvenil del Prat, fa 25 anys

Després de passar per diverses ubicacions, ara també està present a Internet

dijous, 22 setembre, 2011 - 11:30

L'any 1979 es va crear al Prat la primera regidoria de Joventut, i el 26 de setembre de 1986 es va inaugurar el Centre Municipal d'Informació Juvenil El Lloro, ubicat aleshores al Casal de Cultura (Torre Balcells). L'objectiu era abordar des d'un punt de vista integral les necessitats del jovent, més enllà del lleure.

Poc després, el 1990, es va crear el Servei d'Informació sobre Sexualitat i Anticoncepció, el SISA, un dels primers de Catalunya i avui plenament consolidat.

A principis dels 90 El Lloro s'ubica a La Capsa, fins que el 19 de febrer de 2010 s'instal·la a la seva ubicació actual, sota el nom "El Lloro, Serveis de Joventut", on també s'obren serveis d'assessorament en salut i sexualitat, ocupació, ensenyament i orientació personal. I també neix el portal www.joves.prat.

 


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants