Esteu aquí

El gust del Prat, protagonista de l’estand de Porta del Delta a la Fira Avícola

A l’estand "El Prat, degusta’l" trobarem tota la informació turística i gastronòmica de la ciutat

De què té gust el Prat

dimarts, 12 desembre, 2017 - 09:15

Porta del Delta estarà present un any més a la Fira Avícola, que se celebrarà els dies 15, 16 i 17 de desembre a la Granja de la Ricarda. Porta del Delta oferirà, a l’estand "El Prat, degusta’l", tota la informació turística i gastronòmica de la ciutat. 

Vídeo

Com a novetat, en aquesta 44a edició de la Fira es farà el llançament d’un vídeo que mostra alguns dels sabors que defineixen l’essència del Prat i que pretén promocionar diferents atractius de la ciutat, aprofitant la gran afluència de visitants que genera aquest consolidat certament entorn del producte local. 

Sorteig d'una bicicleta

L’estand també acollirà un concurs molt vinculat a la temàtica del vídeo, que permetrà entrar en el sorteig d’una bicicleta. Qui hi vulgui participar tan sols haurà de fer-se una foto al recinte de la Fira explicant de què té gust el Prat (es podran utilitzar les pissarres disponibles a l’estand) i publicar-la a Instagram amb el hashtag #elgustdelPrat. Per conèixer-ne els detalls, podeu consultar les bases del concurs

L’estand de la Porta del Delta forma part de la Mostra d’Entitats del Prat, que s’ubicarà en un pavelló que ha estat definit mitjançant un procés participatiu coincidint amb el trasllat de la Fira a la Granja de la Ricarda. El recinte estarà obert divendres de 17 a 21 h, i dissabte i diumenge de 10 a 21h. 
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dilluns, 2 març, 2026 - 10:45

En marxa la segona edició de la campanya Carxofa Baix amb la participació de 5 restaurants del Prat

Un total de 32 establiments del col·lectiu Sabors de l’Horta del Baix...
AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...