Esteu aquí

El govern japonès s’interessa pel Parc Agrari del Baix Llobregat

Amb l’objectiu de conèixer de prop la realitat de l’agricultura periurbana de l’entorn de Barcelona i la figura del Parc Agrari com a instrument per a la preservació i gestió.

dimecres, 19 novembre, 2008 - 13:13

Una delegació de la Cambra Nacional d’Agricultura del Japó, de diferents comitès agrícoles municipals, de cooperatives agràries i d’empreses han visitat el Parc Agrari del Baix Llobregat per estudiar la gestió que des del Consorci del Parc es duu a terme d’aquest espai periurbà amb la intenció de poder, posteriorment, aplicar aquest model al Japó.

Els visitants han estudiat les característiques d’un espai agrari en el marc d’un entorn periurbà europeu. El model del Parc Agrari del Baix Llobregat va servir per exposar els reptes als quals la gestió d’un espai agrari d’aquestes característiques ha d’atènyer i les oportunitats que se li plantegen.

També s'han interessat per la funció que desenvolupa l’arborètum de Can Comas en la preservació de varietats tradicionals d’arbres fruiters de la comarca i en l’aplicació de pràctiques de producció ecològica.

Després de fer aquesta visita, la delegació japonesa s'ha traslladat a França per conèixer també l’agricultura periurbana de la regió metropolitana de París.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...